Webinar 'Customer Experience' met Steven Van Belleghem i.s.m. Lab9

Het afgelopen decennium werd gekenmerkt door de introductie van 4G, sociale media en mobiele diensten. Deze technologieën hebben geleid tot een verandering op het gebied van klantervaring: Klanten verwachten een minimum aan gebruiksgemak, vriendelijk en empathisch personeel, omnichannel diensten en concurrerende prijzen tegen een steeds strakkere timing. Automatisering is i.c. slechts de eerste stap.

Bovendien staat de wereld ook voor ongekende uitdagingen op het vlak van klimaat, gezondheidszorg,  mobiliteit... Hoe kan een bedrijf zijn klanten betrekken bij de oplossing van deze problemen? En welke toepassingen van Apple kunnen hiervoor gebruikt worden?

In zijn presentatie zal Steven ons a.d.h.v. voorbeelden toelichten hoe u dankzij slimme technologie, zoals deze van Apple (5G, quantum computing, robotica en AI), en menselijke energie een positief verschil kan maken naar uw klanten toe.

De combinatie van automatisering, als een partner in het leven van de consument en het oplossen van actuele maatschappelijke vraagstukken zullen de leidende principes zijn voor de succesvolle bedrijfsvoering van het komende decennium. Voor de consument vormt de combinatie van al deze elementen een 'Offer they can't refuse'.

Datum: 22 september van 09.00 tot 10.30u.

Via bijgevoegde link kan u zich inschrijven:
https://zoom.us/webinar/register/WN_gAhU-bOFT_y9IegxgjKLnw
U ontvangt dan meteen een bevestigingsmail, samen met de link voor deelname aan het webinar.

Opgepast: u kan zich niet inschrijven via het formulier rechts op deze pagina.

Dit Nederlandstalig webinar wordt georganiseerd i.s.m. Lab9.

Online